Meer dan 30 jaar Lyme © Manja Croiset

Het heeft geen zin om het verborgen te houden, als het vroeger of later toch naar buiten komt en ik hier lig te worstelen en een enkeling in vertrouwen neem. Meer dan 30 jaar lyme daar oog oor en heel veel meer aan verloren. Er is conclaaf wat het wordt, een poging tot alsnog behandeling proberen met de kans daaraan dood te gaan… Eind beslissing bij mij, ik zal ze niet op exacte getallen vangen. Als het blijft bij nagenoeg nihil dan was dit het. Ik ben erg achteruit gegaan de afgelopen periode. Alles qua klachten, er zou een optie. Weken aan een infuus met zware antibiotica, maar te verzwakt en te allergisch en mensen bespaar me in godsnaam jullie adviezen en de platitudes. Ik wou het verborgen houden ivm reacties, maar dat is geen optie. Manja Croiset met het stigma van de psychiatrische patiënt. Zo is iemand een gruwelijke dood gestorven aan BSE mishandeld als PP en de gekke koeien 90 % de artsen. Ik heb dat beschreven in Wink.
Geef een reactie

