Zie je wel net mijn vader Odo Croiset © Manja Croiset

Verre van cute, mijn pdf cute converter vertikt het. Ach welkom gedwongen rust… Van mezelf eis ik teveel. Ik lig te denken: “hoe kom ik aan mijn avondeten?” Kijk opzij (niet het blad) WAT ZIEN IK, geen stof, ja ook. MIJN OGEN VALLEN OP DE OCHTENDTHEE DIE NOG NAAST MIJ STAAT.
Mijn werken een vorm van automutilatie en wie lukt de wrange vruchten? Ik. Of zijn het DE DRUIVEN DER GRAMSCHAP, ik denk het en niet van John STEINBECK
Odo verwarring
Mijn vader jong hier veel jonger dan ik nu. Zovele heb ik opens zaait deze verwarring. Mijn jeugd huis dingen die we deden , ik zie het zo. Er staat een heel lang deze foto, geen probleem, dit is de vader uit mijn kindertijd en ik krijg het niet voor elkaar. Wat liken we veel op elkaar en niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua karakter. jullie watje is zo sterk en principieel.
Ja vader, Nee vader en geen Annie Romein – Verschoor
Hier sta je tussen de door jou zo bewonderde Professor Cleveringa – (Jan Campert) en zo vele anderen. Hier heb ik je geplaatst, maar je was daar niet gekomen als ik niet aanzet had gegeven tot jouw persoonlijke.
DIE DOCHTER TOT WIENS DOOD JULLIE HEBBEN MOETEN ZORGEN!
Vergeven mijn zusters, ja met arsenicum.(zonder oude kant)
Geef een reactie

