Gedicht, bloemlezing of rouwkrans en grafzerk © Manja Croiset

Hier aan is de titel van mijn bloemlezing of rouwkrans ontleend, dit wordt mijn grafzerk.
wie is august 2016 met floxen

Vandaag genomen door mijn verzorgende.

Max in Dorp aan de rivier
Opeens leg me daar maar neer en denk aan Max Croiset aan een dorp aan de rivier.

Ink vind het zo afschuwelijk op Wikipedia zijn foto in een SS uniform. Hij heeft in zoveel films gespeeld.
Foto kreeg ik van iemand op de redactie van het Leidsch Dagblad.

Vast bij jou bekend Harry Janos met Mary Dresselhuys.

 

Geef een reactie

