Van alles en nog wat, wie maakt er me los © Manja Croiset

DAT SLAPEN WORDT TOCH NIETS. MONOTHEISME, LOS VAN DAT GODSDIENST ZONDER MEER…ONMOGELIJK. GOD SCHIEP DE MENS EN ALLEEN DE MAN, EVA SLECHTS EEN RIB UIT ZIJN LIJF- NAAR ZIJN – DUS GEEN GODES- NAAR ZIJN EVENBEELD, KIJK EENS OM JE HEEN, WELKE MANNEN LIJKEN OP ELKAAR??? BLASFEMIE? NEE, VOOR MIJ LOGICA.

Over SORES en MORES

Los van de ongevraagde adviezen, die alleen maar gegeven kunnen worden uit eigen ervaring en dus niet objectief zijn, objectiviteit bestaat m.i niet.

Volgende fase, mensen beginnen hun ellende op MIJN TIJDLIJN te ventileren.

Hartkleppen, vele soorten kanker, suïcides e.v.a krijg ik gepresenteerd.

Los van dat mijn bord echt overvol is, daar hoort op uw eigen tijdlijn…
Wat krijg ik dan naar mijn hoofd EGOIST en sorry dat ben ik niet.

Voor zover het in mijn vermogen ligt, zal ik doornen op uw pad, op uw tijdlijn lezen..
De een ken ik beter dan de ander, mijn insteek daarin, luisteren en kijken of ik iets zinnigs kan zeggen of alleen mijn medeleven betuig.
In elk geval moet ieder mens zijn eigen modus vinden.
Soms VRAAG ik of ik iets zeggen mag, soms maak ik daarin ook fouten, een mens niet waar?
Dan een corrigerende tik naar mezelf en excuses naar de ander en er zijn natuurlijk mensen, waarbij ik doe wat mijn hart en empathie ingeeft….

committeert document-page-001

Niet te geloven zeg, na alle commotio, heb ik alweer privé berichten met:

” wat voor ziekte hebt u/ heb je…”

Ik ben Molière, dat zal het zijn.

Geef een reactie

