Wat spelen met taal © Manja Croiset

YURI VAN GELDER DACHT DAT HIJ YURI GAGARIN WAS!

HOE JE HOGER LEERT ZINGEN? JE LOOPT DE TOONLADDER OP.

Komt geen eind aan “croisade van een croiset” niet kopen dat boek.

Dat familielid heeft een nevenfunctie.

Van andere aard.

GAAT U MAAR RUSTIG SLAPEN. MARK RUTTE WAAKT OVER U, IS HIJ WEER TERUG?

SPROOKJE EN SPROOKJES ZIJN ZELDEN OPWEKKEND.

NEE, HIJ IS NOG AAN HET ZWEMMEN MET DE KALIEF VAN BAGDAD EN DAARNA GAAT HIJ ZOGENAAMD GEZELLIG MEE NAAR EEN HAREM EN DAN WORDT HIJ OP ZEER PIJNLIJK GEREDUCEERD TOT EUNUCH EN GEK GENOEG, NET ALS VAN AGT ZINGT HIJ NA DIT DEBACLE GEEN TOONTJE LAGER, MAAR HOGER. NU IS DAT VOOR EEN CASTRAAT NIET VREEMD…

NU HEB JE MINARETTEN OOK GEEN KLOKKENSPEL….

 

GEEN PLUSQUAM PERFECTUM, MAAR IK KAN U WEL ZEGGEN, IK BEN NIET VOOR DE POES. ERGO CONCLUSIO CAVE MANJAM.

Ik kreeg de hoodletters niet uit het vorige gekopieerde bericht, Das Kapital en ons ben zunig de economie krimpt en ik krimp in een… wel net een rolmops.

ZO VAAK HEB IK HET OVER DE SCHOONHEID EN DE TROOST, MAAR WIE WEET BEN IK EEN SCHITTEREND ONGELUK. BEIDE SERIES VAN WIM KAYZER ZO BOEIEND… IK WAS NOG STEEDS BEZIG  OMDAT IK ZOEK HOE IK DAS KAPITAL TERUG MOET ZETEN. PER SLOT VAN REKENING KRIMPT DE ECONOMIE.

Geef een reactie

