Mijn 3 belangrijkste boeken zijn er weer. © Manja Croiset

Wat ik aan het doen ben ik lig te trappen van de paresthesieën.
Wat kan een mens/ dit mensen het zat zijn.
Ik denk aan Hal na jaren van opbeurende woorden.
Manja, geen mens houdt het vol zijn hele leven te water trappelen en dan zijn er vreemde snuiters, die me mij een lesje komen leren.
Want iedereen heeft wat..
Nou op je eigen tijdlijn en eens of niet de les zal ik je NIET lezen.
Wie ben ik om te oordelen over een ander.
Jazeker bestaan er notoire fantasten, maar ook dat is een ziekte. Wel zodra je de grens overgaat van een ander dan word je van slachtoffer dader. Nou roze trui, lees dit maar.

 

http://www.ako.nl/product/9789402125078/over-de-shoah-die-nooit-voorbij-gaat-manja-croiset/

 

https://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/Manja%2Ben%2BKlinieken/N/8299+8293/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/books_nl/sc/books_nl/index.html?_requestid=154653

https://www.bol.com/nl/p/a-wink-in-the-darkness/9200000053697300/

Een Freudiiaanse ver’denking’.
Ik had alles ook op mijn weblog gezet in een bericht, daar kun je categorieën aanvinken en ik zocht naar…
(Contaminatie door het onderwerp en gedichten) ‘gestichten’

Deze simpele en goedkoperen nog voor of kleine beursen of als je het niet trekt.

 

 

 

Geef een reactie

