Er werd gesproken over gedichten, elders over iemands muze, mijn inspiratiebron MUZElman….©Manja Croiset.

Welnee, jij bent toch van 1946….
Er werd gesproken over gedichten, elders over iemands muze, mijn inspiratiebron MUZElman…
Dat gebeurt er dus als je ouders je verre houden van de SHOAH. Ik leef nu in toen, de verzorgende die hier al ruim 3 1/2 jaar komt, voelt als een vreemde en ik kan haar niet velen…. Het houdt niet op in tegendeel.
Roze trui: “we hebben allemaal zo onze problemen.”
 Ik begin te bibberen
Geen word ooit in wat voor therapie. Beschermd opgevoed.
Daarvoor kwam ik dus van niets wetend op mijn 14e bij een psychiater en op mijn 16e opgenomen.
Ik zie mijn moeder.
Niet doen Manja niet nu, geen grapje.  Spreken kan niet typen wel.
Bescherminmg Bevolking Berend Blokhoofd dus toch.
Niet verstandig zo verlies je jezelf.
Geef een reactie

