Noch de Kool noch de geit sparen, in mijn geval iets extra’s © Manja Croiset

Los van dat het eindeloos opnieuw vertellen zelden ergens toe leidt.

Vandaar dat voor mij zorgen ook geen sine cure is, dat je kun je niet leren, dat moet je aanvoelen en die mensen hebben vaak aan een half woord of een haarscherpe perceptie al genoeg.

En risico’s durven nemen.

Noch de Kool noch de geit sparen, in mijn geval iets extra’s, ik ben nl letterlijk uit (de) Kool gekomen maar dat heft betreft haar aandeel zijn plek.

Verder staat nagenoeg alles in mijn boeken en geeft de film deels achterhaald een extra dimensie.

Mensen horen  te vragen niet aan te kondigen.

IMG_2637 IMG_2638

Geef een reactie

