Angst is moordend, holt uit en snijdt communicatie af. © Manja Croiset

WONDEN VAN DE LOGICA (gedichtenbundel Hannah Duchamp)bij Leida Wijnand Steemers dat gold en misschien ook. Ik lig hier per slot van rekening machteloos en verlaten. ( ja roze trui en vele anderen, iedereen heeft wel eens wat)

Angst is moordend, holt uit en snijdt communicatie af.

Van andere aard dan vroeger.

Onnatuurlijk gedrag verergert. Verstijfd doet verstijven.

Toch gaat ik door alsof ik gewoon Manja ben. Als de hulp verstijft wordt het nog erger of doet onnozel, koetjes en kalfjes…
Vant totaal ander orden WIT HEET WIE HEEFT DAT BETAALD, 2 seconden Jeroen Pauw de hele Olympische Spelen, ik was ze al vergeten. Wel geld hier voor, niet voor onderwijs zorg vluchtelingen.
Ik ga heel veel mensen vreselijk beledigen neem ik aan.
Je hebt de paralympics, dat is deze ook, zwak begaafden…
JE ZIET EEN VLIEGTUIG TOTAAL ORANJE GESPOTEN!
WIE HEEFT DAT BETAALD, EEN SPONSOR of HET RIJK?
ZIJN WE RIJK?
Vast waar maak je druk over en het is toch leuk, nou onze vorsten waren in dit geval in camouflage kleding.
Vertrek maar en masse RANDDEBIELEN, Gut zijn ze gesporsord door Zuid Afrika?
WIE HEEFT DIT BETAALD!???? Dat het vorstenDOM was, wist ik en dit RIJKDOM!

AGAIN MADNESS REIGNS

Als je naar het theater gaat moet je dat betalen, kaartje kopen…
Dit is ook een voorstelling,
‘de sportverdwazing’
reis en alles betaald worden door de kijkers.
Imbeciel IQ nog lager dan debiel…

Geef een reactie

