Terugkomend op de verkoop van mijn manuscripten, ook typen is handwerk © Manja Croiset

Terugkomend op de verkoop van mijn manuscripten, ook typen is handwerk. (Meestal)

De vraag naar e book is consistent.
Voor mij is een boek iets wat ik vasthoud en zeker waar het
OVER DE SHOAH DIE NOOIT VOORBIJ GAAT
geschiedschrijving, betreft.
Bijna een must de hardcover ipv de paperback.
Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat de lezer prioriteit nr 1 is en niet wat ik vind.
Vooruit maar weer een ISBN, Brave New Books verzorgt distributie, je kan ook kiezen voor meer, maar dat gaat zomaar niet, dat kost duiten.
Ik was dus om vanwege de inhoud die ik delen wil, maar… ander concept.
Doordat het een bijzondere uitgave is met honderden foto’s , kon ik het bestaande bestand niet gebruiken en het omzetten naar wat noodzakelijk is krijg ik NIET voor elkaar en kopen ga ik dat niet.
Over kopen gesproken, ik moest dan zelf ook een e reader kopen om het te kunnen controleren.
Ik mag dan gekke Gerritje heten, maar ik ben wel Manja Croiset onder geen beding.
De paperback kost € 34,95, de Hardcover € 54,95
Ik wil best mensen tegemoet komen, u kunt een pdf bij me kopen dmv overmaking van € 17,50 en per Privé bericht je email adres en na ontvangst op
NL45 ABNA 0451228812 17, 50 tnv M Croiset ovm SHOAH.
krijg je het dan per mail toegestuurd. Voor e book, klinkt het duur, maar het is waard en voor zoiets heftigs en dat is het voor mij los van de inhoud. Is dit reeds een enorm compromis.
NL45 ABNA 0451228812 17, 50 tnv M Croiset ovm SHOAH.
Manja Croiset De prijs door mij is al weer dubbel en dwars betaald door dit grensoverschrijdend typen en de verzorgende net naar huis, eerste glas thee al omver.
Geef een reactie

