Joodse omroep vier jaar geleden, toen kon ik het nog © Manja Croiset

Hij heeft hier al zo vaak gestaan, maar dit is vakwerk en dat kinderverhaaltje, mijn stem niet goed genoeg. Tal Sarid zegt dat het duidelijk is dat ik zenuwachtig was…. Nee, hoe Karin van Coeverden het deed, de cineast heeft het me wel 100 x gevraagd, (hij is hier dir jaar lang redelijk vaak geweest) ze pakte bij het kenningsmakings gesprek ‘djoing decennia’ nachtmerrie beet en daar was ik van van slag. Hal zei: “als het zo’n impact heeft niet doen!” Mijn antwoord:” o als het in een therapie gebeurt hoor dat erbij, dit is mijn manier” twee dagen later was ik weer ‘gewoon’ en grijs, is aboluut rood zwart en dat gemengd wordt geen grijs. En verder zijn ze heel coulant geweest, ik heb de cd gebruikt, het heeft de joodse omroep niet weerhouden bijna anderhalf jaar geleden weer terug te komen en ook die heb ik met wel heel commentaar online gezet…
Geef een reactie

