Het gaat dus niet zo, dat is meer dan duidelijk, maar o o o die © Manja Croiset

Het gaat dus niet zo, dat is meer dan duidelijk, maar o o o die
“geforceerde intimiteiten zijn geen intimiteiten”
Ik bel dus nood gedwongen. Een ‘dame’ dan komen ‘we’ op huisbezoek en ik zag ook zo gezellig, twee ‘dames’ samen met de overdracht. Mijn geboortedatum etc…. Dan is het handig als uw mantelzorger, ook aanwezig is. Bv een van uw kinderen.
Ik heb geen kinderen en ik heb geen mantelzorger.
Mijn meest betrokken familielid woont zo’n 90 km verderop, niet dat ik dat verteld heb…Het is toch verschrikkelijk…je kan niet alleen staand/ pardon liggend zijn en ook geen kinderen hebben…
Ik zei: “voor we verder gaan, even duidelijk NOOIT REANIMEREN of 112 bellen!” Als dat niet kan, ‘geen zorg.’ Dat spreken we dan wel als we bij u zijn en toch handig als u iemand kan regelen’ Zonder die toezegging geen BEZOEKING oftewel geen zorg. Als dar de insteek is weet ik al genoeg…..
Het leven is een schouwtoneel, ik houd niet van schijn.
Laat ons bidden en vooral ook nog danken. © Manja Croiset
Geef een reactie

