Een LAT relatie in mijn Eigen huis. Fantasie/Verlangen! © Manja Croiset

Mijn hand wel heel erg overspeeld vandaag met de nodige fysieke en mentale repercussies…
Heel vreemd, ik denk daar nooit aan opeens.
O, toch nog een partner een soort man als Hal rustig erudiet, die ook zijn eigen gang gaat, zich nergens te goed voor voelt en me ook nog op mijn merites waardeert.
Een weduwnaar op zo’n manier.
Een LAT relatie in een huis.
Soms wel in elkaars armen slapen en wel ieder zijn eigen slaapkamer.
Wat intimiteiten.
Gewoon een schoonmaakhulp en andere dingen die gebeuren moeten.
Eens gewoon, allemaal eens gewoon.
Ik ben wel zieker geworden, maar ‘gewoon’ wat is dat?
Toch ben ik zo veranderd als ik iets niet kon, was het fijne dingen fantaseren
en nog nooit zo deplorabel maar dat kan ik heel goed. De film is wel heel erg achterhaald.
Geef een reactie

