Het verwijderen van het NAPALMMEISJE WEGENS NAAKT © Manja Croiset

Gatver de gatver in duizendplo. Walgelijk Fakebook de noorse premier had een foto van ‘het napalm meisje hier geplaatst’ hoor ik net op het radionieuws, de rel is eral, misschien wisten jullie al..
En waarom verwijderd…je gelooft het niet, he.
Ja, doen jullie wel. Ik tracht me in ABN uit te drukken, vanwege ….HET NAAKT
Hij zit ook in mijn Shoah bestand, heel wat meer dan WWII, ik heb hem niet om mijn ipad, zodra ik achter mijn desktop weet te komen, voeg ik hem toe.
Manja Croiset
Dat wodt dus NU, dan val ik maar dan huil ik maar van inspanning pijn, uitputting,duizeligheid, maar je hebt voor niets principes. Met zijn alle feestboek opzeggen??? Nee hoor, laat de opinie facebook, maar op de knieën krijgen.
Ja Mr Tulloch, zulke verhalen wilt u niet… en Fakebook ook niet © Manja Croiset
als-superlatieven
napalmmeisje
Een Reactie op “Het verwijderen van het NAPALMMEISJE WEGENS NAAKT © Manja Croiset

  1. Beste Manja. Je verontwaardiging begrijp ik helemaal. Zoiets huichelachtigs kom je zelden tegen. Dat hele FB is trouwens niet veel anders dan een narcistische toonzaal. Met zogenaamde normen.

    Like

Geef een reactie

