Impertinent. Asociaal en Omroep Max zit m.i ook heel fout. © Manja Croiset

BLIJKBAAR WEL VAN SORES, MAAR NIET VAN MORES gehoord!

Hieronder volgt een privé bericht, dat lieve slaat ook nergens op, we kennen elkaar totaal niet.
Lieve Manja, gisteren was ik te laat. Nu heb ik Sores aan de lijn gehad. Hier volgt hun e-mailadres: spreekuur@omroepmax.nl, ik heb je naam opgegeven dat zullen ze in de gaten houden. Als jij je problemen uit de doeken doet, zullen zij beoordelen of zij hierin iets mogen doen en anders krijg je een verwijzing van ze, van mensen, die het wel mogen. Heel sterkte en succes.
Hoe haal je het in je hoofd om ongevraagd mijn naam te gebruiken, dat is schending van mijn privacy en buitengewoon onbeschoft. Excuses graag. Ik houd niet van bevoogding en kom me niet aan boord met goed bedoeld te schandalig voor woorden. Ik eis publiekelijk een excuus anders ben je nog niet jarig! Je zegt in onderstaand bericht, dat je zal hoeden om hulp aan te bieden. Maar je had het niet aangeboden, maar ongevraagd gedaan en als jij dat niet begrijpen kan, kan ik dat niet helpen.
Het is excuus hieronder is geen excuus, gezien deze woorden:
Weet je wel wat je anderen aandoet.
 
Jij deed het mij en dus jezelf aan.
 
CathCatherina Erika Plug Höhne-Sparbortherina Erika Plug Höhne-Sparborth bericht op haar pagina dat ik gedeeld heb.
Manja Croiset, ik bied je hier heel officiëel mijn excuses aan, omdat jij dat aan me vraagt. Ik weet helaas niet wat ik fout gedaan heb. Ik zal herhalen wat de mensen van Sores zeiden: “Als u mij haar naam wilt geven, dan kunnen wij in de gaten houden als er een e-mail komt, zodat die niet tussen de kleine berichtjes zoekraakt. Deze dame moet natuurlijk zelf haar problemen aan ons voorleggen. Dat kunt en mag u niet voor haar doen. Omdat jij zelf nogal heen en weer op Facebook aan het “praten” was over je malheur en niet kon telefoneren, dus per e-mail moest kunnen uitleggen, begrijp ik echt niet wat je bedoelt met schending van je privacy. Sores is een rechtskundige dienst en die zullen heus niet met je problemen in het rond gaan strooien. Jij hebt dat zelf uitgebreid allemaal aangeroerd op Facebook, dat toch waarachtig geen geheime plek is. Dat jij niets wilt met Sores, dat toch echt niet alleen voor leden gratis begint. Als er een rechter aan te pas moet komen, is de weg verder via het juridisch loket van de gemeente. Dat geldt voor alles. Ik vind je dreigende toon heel erg onheus en dat heb ik echt niet verdiend. Ik neem je dit niet kwalijk. Je hebt kennelijk zoveel problemen, dat een simpel aanbod van hulp door jou wordt aangezien voor een aanval.
Dus: Excusez-moi. Sorry. Excuus.
Weet wel wat jij anderen op Facebook aandoet! Ik zal me voortaan wel 10 keer bedenken voor ik iemand enige hulp, die ik kan en mag, zal geven.
 
Ik had niet om interventie/ hulp gevraagd een actie van jou uitgaande, die ik beschouw als een vorm van huisvredebreuk.
Dat is het wettelijk gezien ook! © Manja Croiset
Inmiddels is er een mail uit aan omroep Max.
Ik wens een publiekelijk een verklaring van de omroep, de mail zowel aan de hulplijn als aan de JURIDISCHE AFDELING!
 
De hele geschiedenis heeft me “geen goed gedaan”
Geen Facebook wordt vaak geadviseerd, gisteren had ik een akkefiet voor het eerst op LinkedIn.
Een man die wist dat er nog hoop was gezien mijn wijze van reageren. De mantel uitgeveegd.
Er kwamen oprechte excuses. Gezegd die worden niet geaccepteerd, het kwaad is al geschied, maar het is weinigen gegeven om excuses aan te bieden, je hebt er van geleerd, doe er je voordeel mee.
© Manja Croiset
 
De inrichting (daar hoort ze mi) van “Toos” en een stukje van mijn woonkamer.
toos-plug-jpgstukje-woonkamer
Geef een reactie

