Hannah Dacosta Senior en geen ben je familie van die en die Croiset of Manja Madagascar

pietje mier blz 4 (2)

IK WIL EEN ANDERE ACHTERNAAM!

Die eeuwige assiociatie met die familie, die niet eens zo voelt.
Vanmorgen mail een buurman Hans Croiset op radio 4 in een goede morgen met.
Heette ik Kool zie verder op, zou dat niet gebeurd zijn. Ja, toen ik tegen Hal zei.
Kool, gewoon zoals in Joke Kool, eigenlijk ging hij daar ook de mist in..
Hij heeft ook geworsteld met zijn bekende ouders.

TE LAAT VEEL TE LAAT

Zo vaak heb ik gekeken naar de achternaam van de voorouders van mijn moede oa DaCosta Senior en dan met Hannah ervoor, het vermoorde zusje van mijn moeder heette Hanny…

STEL STEL STEL

De media doen iets na de film as donderdag.
Ongetwijfeld wordt dat familie van.
Ik heb nagenoeg geen familie diegenen die zo voelen heten geen Croiset.
Ik ben mezelf en geen familie van…
Ik heb al zo lang het idee, dat mijn achternaam als kunstenaar tegen me werkt.
NOGMAALS IK BEN IK EN TE LAAT VOOR EEN PSEUDONIEM en het zou trouwens maar deels zo zijn. Tegenwoordig kun je de achternaam van je moeder krijgen. Dat was KOOL geweest, niet bijster mooi, maar niet ellende van ben je familie van. Ik was gewoon ik geweest, haar moeder Bamberg ook prima en haar grootmoeder Dacosta Senior.
Voor wie ik lief heb wil ik heten (neeltje maria min) en ze heten geen Croiset.

Kan ik nog duidelijker zijn? IK BEN IK

IMG_0293

Mijn vader kind van een  ongehuwde moeder Hijman trot op zijn fertiliteit anders was het dus

Manja Meijners

nog een alliteratie ook.

Een stad op Madagascar ook Manja.

MANJA MADAGASCAR

Geef een reactie

