Wat ben ik het moe, maar ook die joden die me willen inlijven.. Hitler maakt van mensen joden.. © Manja Croiset

Wat ben ik het moe, maar ook die joden die me willen inlijven.. Hitler maakt van mensen joden..
Ik ben een mens getekend door Hitler.
Maar ik ben MENS een MENS!

Een buitengewoon eigenzinnig mens geworden en ook al maken jullie me zieker IK BLIJF IK.

Mijn vader liet zich niet registreren IK OOK NIET het is eveneens discriminatie!

Ik ben geen antisemiet, maar ook geen filosemiet.
Laat mensen in hun waarden zonder hokjesgeest.
ALLEMAAL VOOROORDELEN en ik vrees dat ik na de film weer DE Psychiatrische Patient ben, want een hokje en een STIGMA schijnt te moeten.
Verdeel niet en heers niet.
Mijn favoriete eten varkenshaasjes in katenspek, gamba’s, paling, kreeft.
Waarom ik om links druk, omdat ik links ben op gevoed en het word misbruikt wordt OBSTINAAT

 

N I H I L I S T

Geef een reactie

