Natuurlijk ben ik verzopen en komt het niet meer goed, maar dit schrijf ik ook, geen gedichten mi observator. © Manja Croiset

Natuurlijk ben ik verzopen en komt het niet meer goed, maar dit schrijf ik ook, geen gedichten mi observator.
een genoeglijke dag
de wind rukt aan de luiken
de kinderen komen doorweekt uit school
terwijl ik ze droge kleren aantrek
staat het theewater op
ze vertellen honderduit
ik besluit tot een verwenmiddag
zet het theewater uit en maak warme chocola
kortom een gezellige middag
kleine dingen blijven toch fijn
ik zie een halo om de maan
vanmiddag twee nesten van
watervogels midden in een vijver
de magnolia in bloei de sering in knop
gisteren in de zon
Dit ben ik ook, niet in balans, maar ook..
overbekend inmiddels
kreeften-document-page-001
zonovergoten-docx-page-001de-dans-2-docx-page-001
Geef een reactie

