VERMOORD WORDEN OF TOT WAANZIN GEDREVEN! REGELGEVING © Manja Croiset

O, wat begrijp ik mensen goed, die in Apeldoorn op het KH inrijden of in het rond schieten in
winkelcentra. Ik heb het karakter niet, het keert zich tegen mezelf los van dat ik niet u weg kan.
15 jaar pgb een drievoud van veranderingen.
Hoe vaak ik de afgelopen jaren heb gezegd: “ik zeg al mijn verzekeringen op en zie wel waar het schip strandt”
Zij hadden duizend en een vragen, ik stelde een vraag en ze wisten het niet.
En mensen ga vooral gewoon door met uitnodigingen sturen voor van alles en nog wat.
DE EERSTE DE BESTE DIE IK ZIE TRIM IK IN ELKAAR!
Niet natuurlijk, maar zelf niet aan te raken. Hier valt tegen op te vechten.
Houdt aub je mond GEEN ADVIEZEN!
ZE DRIJVEN MENSEN TOT SUICIDE. EN ALS JE DAT GEDAAN HEBT, HEBBEN MENSEN DE GORE MOED OM TE ZEGGEN: ”WAT FIJN ER IS EEN EINDE AAN HAAR LIJDEN GEKOMEN”
En dan komt R.I.P ik wil LEVEND RUST © Manja Croiset
huilend van de pijn.
Ooit er eens had ik hoge indicatie t/m 2027 Niet dat ik het één moment gelooft heb. Er is voor gevochten maanden door een uitstekende kracht, maar daarna was ze wel weg hier. De relatie was verziekt en ze vond de indicatie. ONMACHT
Geef een reactie

