Film Familie relaties een oordeel snel gegeven….. © Manja Croiset

Hoe vaak heb ik hem gezien en er zitten onjuistheden in, maar nooit kan ik kijken zonder tranen dat tranen vloeien…
Ik kan hem natuurlijk op de in mijn bezit zijnde dvd op een veel groter scherm zien. Maar toch…
Kan iemand bij uitleggen, waarom dit en diverse van mijn boeken de pers niet halen…???
Dat aftakelingsproces kwam niet door de dood van mijn ouders…
Ik miste al een oog en oor en zoveel meer tijdens het filmen….
Graag zeg ik nog iets ten faveure van mijnzus Marjolijn, ze zet zich niet aangenaam neer, ongenuanceerd hard. Maar we zijn wel zussen, er is veel meer voorgevallen.
Dar oordeel over mijn oudste zus komt er niet, want daar besta ik niet voor.
Langer geleden, ik had een afspraak in het ziekenhuis voor mijn zoveelste colonosopie, mijn ouders waren naar Marjolijn, ik belde mijn oudste zuster of ze mee wilde gaan. Nee, ik nam maar een taxi. Marjolijn heeft toen versrchrikkelijk gehuild.
Graag houd ik die nuance erbij.
Mijn oudste zuster veel later die onderzoeken (familie kwaal) en ik zal maar niet vertellen hoe dat gegaan is…
Maar ze is niet in beeld, dus krijgt zij het commentaar niet en degene die het ook niet goed gedaan heeft wel, maar we zijn wel on speaking terms en ik ga niet meer opzij, ik heb dat IK WEL GEKREGEN! http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/metropool/article26832983.ece/Een-verleden-vol-traumas_
Hier staat een stuk wel van mijn lichamelijke constitutie.
Geef een reactie

