Intelligentie, regelgeving © Manja Croiset

Ik had me toch een rotsmak gemaakt.

En het andere grandioze nieuws, de WMO komt helemaal te vervallen!

Moeten vrijwilligers doen en we, dat zijn toch het schatje en ik, dat de Wlz door de regelgeving ook geen mogelijkheid is.

Mijn huisarts is een schatje, maar zegt zelf dat ik te briljant ben voor haar. En ze nam terug dat ik teveel tijd kost, maar de werkdruk ook door de papierwinkel… Ik vroeg of haar collega er niet meer was, ja hoor. Heb je teveel patiënten? Ze had er veel meer gehad, papier, papier papier. En we hebben de duidelijke afspraak nooit meer op de dag dat ze met vacantie gaat…

En ik had een verzoek, maar dat komt te vervallen, want ze begrijpt me niet.

Of ik dan toch een ander wou.. ‘met een frisse blik’. Nee!!!. Niet van vooraf aan, moet er niet aandenken. Zij weet nu tenminste dat ik ‘haar de baas ben’ en ik zei S… ik ben toch voor je gevallen voor die lieve vrouw, je had bij mijn ouders ook al legio fouten gemaakt en die heb ik benoemd dus ‘we knoeien voort’.

Ze vond ook dat het niet kon haar troosten. JA HOOR MENSEN IK BEN DAN DE VRIJWILLIGER de vriend had ook echt niet gedacht ooit zover te gaan.

 

Kom de barricaden op alle artsen staken tegen de regelgeving…die ziekmakend is…enne die dagen is de niet te ontberen hulp vast VRIJWILLIGER. O zo gezellig zo’n babbelende koffie drinkende dame.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

Geef een reactie

