Even koppen gesneld. Ja, dat wisten jullie nog niet. Zo weggelopen uit de rimboe… Manja Croiset

Even koppen gesneld. Ja, dat wisten jullie nog niet. Zo weggelopen uit de rimboe…

De ene onzin na de andere, dit natuurlijk een gristelijke omroep. Besluiten vrouwen niet te snel tot een abortus? Ja, leuk joh even een abortus. Altijd geweten, ik geen kinderen, kinderen hebben recht op stabiele gezonde ouders, maar een ongeluk zit in een klein gaatje in dit geval en had ik het dan
daadwerkelijk gekund?

Deze is ook leuk, het geweld tegen journalisten moet stoppen. Ja, natuurlijk een gevaarlijk beroep, maar zelf gekozen.

Laat ik nou in het algemeen denken
GEWELD MOET STOPPEN!
Manja Croiset

Een Reactie op “Even koppen gesneld. Ja, dat wisten jullie nog niet. Zo weggelopen uit de rimboe… Manja Croiset

  1. Koppen geven bijna altijd de onvolledige waarheid en zijn vaak tendentieus, bewust of on bewust. Jouw commentaar is weer to the point. Ik ben trouwens gestopt met mijn abonnement, ik heb wel een weekendabonnement op Trouw genomen, maar de zaterdagkrant van de VK lees ik ook. En dan nog veel op Internet.

    Like

Geef een reactie

