Treurig eigenlijk en dank aan Bianca Hazenberg © Manja Croiset

Kijk zo snel kan het dus, hoe vaak ik gemaild en gebeld heb…
Nogmaals sollicitanten, hulpverleners…ook al val ik er dood bij neer…, als je het goed doet, ben ik royaal met complimenten. Maar dankbaar en koesteren…van te voren? Buitengewoon merkwaardig dat je als je hulpbehoevend bent als minderwaardig behandeld wordt.
Decorum verlies is gruwelijk en dan moet ik dankbaar zijn? Ik dacht het niet.
Zeker van een op een kan dat gebeuren….
Valt het wel mee met dat ziek zijn? Als dat zou kunnen, verbeten van de pijn, duizelend het zweet me uitbrekend…. om dan uit geput te huilen, maar IK DOE HET WEL!
Ook nu ingestort. Zwaar mijn grenzen overgegaan en de rest van de dag
“de jammerhout” wel of niet zichtbaar van angst pijn en verdriet.
Ik heb nog een bedankje gestuurd, eigenlijk moeten ze zich dood schamen is dit een gunst?

De film van de foute Lou van Gasteren

”Weten jullie nu waarom ik huil”

Nu aan jullie.

‘Weten jullie nu waarom IK huil?’

Manja Croiset

Huilen huilen huilen van pijn, verdriet en angst .
Me afvragend voor wie doe ik het?
Antwoord voor mijn principes….
Dat heet arbeidsethos.
Ik kan niet zeggen dat adelt oder Frei Macht.
Manja Croiset

Dus nee, iemand die bij me past niet eenvoudig. Mijn ouders hadden hun nageslacht.

Nu staat die van mijn vader erop, maar er waren er veel meer.

Manja de Gek . Manja het WATJE. Wie komt er op voor mijn belangen?

Niemand en dan dankbaar???

Ha ha, nee verdriet en toch bitter?

en toen stuurde een faceboekanier me dit poëzie geen proza. En ik verkoop geen boek.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Nederlandstalige_schrijvers_(proza)

Met dank aan Bianca Hazenberg, die me hier op attenteerde.

 

 

Geef een reactie

