Geen gekke koeien, Geen BSE Smart. Wie weet expres losgelaten © Manja Croiset

Gaat niet samen, IK EN RUSTEN.
Nou ik was een poosje van de week ook nog tussendoor los van de schouder zo beroerd, dat ik helemaal geblokkeerd was.
Maar dit is wel heel geestig… Demonstranten werden tegen gehouden, ivm ZWARTE PIET Koeien blokkeerden de weg.
Waren geen gekke koeien.Wie weet expres los gelaten…
Zo maar even gelachen en kon ook tegen “een fijne avond”.
Hij verstond me nog ook. Ik belde naar AH of de plakjes gerookte eendenborst er al zijn. Nl de moten zijn er al lang. Ik krijg weer als antwoord; “ik denk rond de feestdagen , mevrouw”. Mijn antwoord: ”ondanks alles is het een feestdag vandaag, sinterklaas is in het land”. Hij vond ook dat het geen kwaad kon en toen klonk het “prettige avond” ook niet naar. Nu is dat al in een winkel al anders dan bij een zorgkantoor of SVB, nu gaat dat laatste inmiddels digitaal. Maar dan belde ik om een hulpverlener ziek te melden. “Netjes opgevoed” ” Een fijne dag”. Ik zou zeggen: ”’ik hoop dat u vervanging hebt”. Ja
© Manja Croiset
Geef een reactie

