Beroemdheden hoeven minder te bevechten dan onbekenden © Manja Croiset

Nieuwsoverzicht

Op de plek waar de villa van Menten stond, woont nu John de Mol en in mijn gids, zie ik opnieuw hoe eenvoudig de gebraden duiven bekende mensen op een presenteerblaadje wordt aangeboden…

Ja, ik weet het over mijn leven is een documentaire gemaakt. Niet omdat ik beroemd ben, maar doordat de cineast mijn bizarre levensgeschiedenis op het spoor kwam…

http://www.at5.nl/gemist/tv/166/24820/-/2

Ik heb er nu over dat Jeroen Krabbe op kosten van een omroep de reis opzoek naar zijn voorouders gaat maken. Vele mensen gebiologeerd door genealogie….zoeken dat zelf uit.

Ik heb nu andere zorgen en ik weet vrij veel over de Croisets vaderskant Kool Bamberg DaCosta Senior moederskant.

Was de presentator van klasgenoten aangenamer dan die van de reünie? Voor mij wel.
Toch kies ik de reünie niet weer een celebrity in het zonnetje, maar een hele klas, waarin je de meest bijzondere en bizarre verhalen te zien en te horen krijgt.
Manja Croiset antidiscriminatie en zwarte piet. Hoe zit het met de gezondheidszorg/voorzieningen van mevrouw Simons?

Geef een reactie

