De ver”zorg”ingstaat of hoe je zieke mensen tot waanzin drijft. © Manja Croiset

Houden ze nog vol. Verzorgingsstaat? Ja en dan passeert bij sire allerlei Afrikaanse ziektes en hartverscheurende beelden over kinderen.
Wij hebben ‘gewoon’ een pilletje….

OOOOOO

Zeg maar dag met je handje tegen 58 mille 2014.

Waarom maakt u niet zelf schoon, debiele vraag maar te beantwoorden…
1 1/2 uur nagenoeg verhoord zeg moord.
Ze hoorde mijn benauwdheid, doet u kalm aan.
Wat doet u nu?
Nou ik lig op bed.
Hoeveel tijd kost ADL ?
Hoeveel tijd kost begeleiding?
Hoeveel tijd kost schoonmaken?
Waarom koken?
Dag 58 mille
Dag hulp 2017
Ik was al kotsend aan het afronden en ze wenste me een fijne dag.
The lady vanishes.

ZE HEEFT ABSOLUUT IETS VERGETEN HOE LANG BRENGT U VERZORGDENDE DOOR OP DE WC


Ik begon te huilen hoe stom kunt u zijn, mijn vader is 5 jar dood, ik lig hulpbehoevend.
En ik heb de verbinding verbroken.
Moord…nee martelen, moord is mild.
Op een gegeven moment lig ik hier doof blind en verlamd. Overdreven? Ik wou dat het waar was.

Huisarts belde nog even, lief maar machteloos.

Geachte mevrouw …,

 

U bent gebonden aan regelgeving, maar het gesprek met mij was een aanslag…en nog zinloos ook.

 

Voor het zorgkantoor moet alles kloppen, maar u neemt wel genoegen met een ongeldige handtekening.

 

Zoals gezegd, een notaris met twee getuigen om iemand voor de bank mijn zaken te laten machtigen en wie? Hulpverleners waar de zorgtaak nu al bij inschiet. En wie zegt dat ze daar geschikt voor zijn? Zit ook niet in mijn zorgpakket. Wanneer is het fout gegaan, toen ik moest delegeren, de zorgverlener is nl geen account…

 

Bezig voor 2017. Er bestaat geen zorg, alleen praten over de zorg.

70 jaar ellende en het is genoeg.

Alles is een puinhoop, maar een moet het goed doen, de zeer ernstig zieke patiënt zonder partner zonder kinderen.

 

Dit is geen klacht specifiek voor het zorgkantoor.

Een aanklacht tegen de doorgedraaide regelgeving/samenleving.

 

Artsen psychologen overspannen niet doordat de patiënt zo moeilijk is, nee ook bij hen is aan de tijd gevreten voor administratie.

 

Wat ik mijn leven lang gezworen heb niet te worden, -is altijd cumulatief – voor elkaar, een bitter mens.

 

Ik heb noch het karakter noch de mogelijkheid vroeger had ik er schande van gesproken.

Nu denk ik begrijp heel goed als iemand op de ‘koninklijke familie’ inrijdt uit radeloosheid.

Ik ben geen gewelddadig mens.

Maar de waanzin rijst de pan uit.

Maakt u u besluit maar op, ik laat me niet verder mishandelen door bureaucratie. Ik steek er geen tijd noch energie meer in.

 

Niet uw schuld, dus mailt u maar door naar hogerhand.

Deze wel op uw conto, ik had allang en breed gezegd, dat ik op bed lig en vraagt doodleuk waarom ik niet zelf schoonmaak.

Tja, schoonmaken waarom überhaupt tegen luizen ratten etc.

Hoeveel minuten ADL hoeveel minuten, schoonmaken, hoeveel minuten   begeleiding, u vergeet iets. Hoeveel minuten zit u verzorgende zelf op de wc?

Hoeveel tijd kost eten

 

En ik wens u een fijne dag, maar ik vind niet te geloven, dat mijn handtekening, die juridisch niet meer gelig is wel volstaat als het voor u maar klopt. Meer dan bewust dat ik me hiermee niet geliefd maak.

Er bestaat geen euthanasie en bestaat geen zorg.

 

Dat het structureel is dus geen beginnen aan… mijn ID verloopt binnenkort. Ik kan niet naar het Gemeentehuis. ”Geen probleem mevrouw, u machtigt even iemand en een fotograaf kan gewoon bij u thuis komen en wat kost me dat”???

 

Wie benadert al die afgekeurde mensen en vordert dat geld terug?

Ik betaal ‘even’ 58 mille terug en mijn bedragen van aan het CAK. Ja, niet uw pakkie aan, maar dat is vast al afgesloten.

 

Mensen worden en masse over de kling gejaagd en als je dan ook nog de wereld inkijk… WW III

 

Ik ben uitgeschakeld…

 

Mevrouw M Croiset

Geef een reactie

