Geknoei op VELERLEI GEBIED © Manja Croiset

Niet te geloven, ik zie op het internet dat mijn vader 101 IS!
Je kon feedback geven, dat maar gedaan.

Ik had dus een mail op poten naar Kz Amersfoort en dacht ”o nu kan het opeens wel”, maar alleen die van mijn vader op Wikipedia onder hun vlag, maar als ik door sluis, blijkt het gewoon de link van mijn You Tube kanaal te zijn!
Ik voelde me nog schuldig dat ik niet opgekomen was voor de anderen. Maar het was ‘gewoon’ mijn geüploade dvd.
Ik kan niet meer telefoneren, wie regelt de dingen voor mij.

Tegenwoordig vind ik het leuk omdat het word een vloek geworden is, niet omdat ik vloeken wil, maar links was…
wat het nu inhoudt, weet ook ik niet meer.


PGB behoud, maar alleen met een vertegenwoordiger en toch ik eind verantwoordelijk. Ze zijn allemaal gestoord.
O nee, dat was ik.
Het telefoongesprek met het zorgkantoor het was een schandaal, nog verzwakter etc. En ik ga maar door.

Mijn vader 101 vlak erboven zijn wiki waar staat overleden 18-11-2011
Je wordt doodziek van de mentaliteit van het gemiddelde zoogdier de mens.

Die herrie bij de buren roofbouw, maar mijn veel teveel doen, is en mijn karakter maar minstens zoveel, de puinhopen die anderen veroorzaken. Met tot gevolg bij niet Manjaconnaisseurs met dat ziek zijn valt het wel..

Door mijn brieven aan die man van het wijkteam, zijn conclusie niet nodig. Maanden bezig telefoontje gemeentehuis, waar ik wel in tranen eindigde. Had hij nu meteen gezegd, lijkt me niet nodig…, nee hij loog dat de voorziening niet meer bestond.

 

Geef een reactie

