Je ziet mij nooit meer terug. Autobiogafie Sonja Barend. Ze had voor mij een voorbeeldfunctie © Manja Croiset

Dit wil ik absoluut hebben ijs en weder dienende ook al kan ik het niet echt lezen..
Die stuntelende jonge vrouw, die dar met schaamte op terug kijkt.
Een van de echt groten en een verdraagzaamheid om U tegen te zeggen…
O, ja ze is links hoor! Gewoon buitengewoon sociale verdraagzame vrouw.
Maar inmiddels wordt Rutte ook uitgescholden voor links.
De VVD links! Bij alles wat ook maar niet bevalt, wordt er gegild links.
Ik ben het eens alles is buitengewoon.
SINISTER!
Ik ben heel bang als je ziet hoe fragile, dat we haar inderdaad nooit meer zullen ZIEN!
Goed dan deze beetje vroege nalatenschap.
Maar ik hoor het liever van haar zelf dan door een biograaf, die ze wel zou verdienen.
Ze had voor mij verscheidene malen een voorbeeld functie, waar het verdraagzaamheid betreft.
De laatste keer dat ik haar zag op tv. Sterren op het witte doek. De dikke en de dunne.
Twee joodse oorlogskinderen.
Naar wie mijn sympathie uitgaat is duidelijk. Ze hadden al duidelijk rekening gehouden met haar gezondheid.
Op de ene plek poseren op de andere de keuze. Wel op twee locaties, maar bij mijn weten nooit eerder in dezelfde stad. Amsterdam. Toen schrok ik van haar.. brood oud trillend, maar een prachtvrouw.
Manja Croiset
Ik ben heel bang als je ziet hoe fragile, dat we haar inderdaad nooit meer zullen ZIEN!
Goed dan deze beetje vroege nalatenschap.
Maar ik hoor het liever van haar zelf dan door een biograaf, die ze wel zou verdienen.

 

http://media.tpo.nl/2016/11/17/sonja-barend-76-schrijft-memoires-getiteld-ziet-mij-nooit-meer-terug/

Ze had voor mij een voorbeeldfunctie © Manja Croiset

 

Geef een reactie

