Mijn voormalige werkkamer met maar liefst drie bureaux ©Manja Croiset

Mijn voormalige werkkamer met maar liefst drie bureaux  , waar ik velen boeken heb geschreven, nu hannesen op iPad, nog wonderbaarlijke prestatie. Deze foto door verzorgende oooo zorgkantoor dat kostte.. tijd en op mijn verzoek iets verhangen, voor ik het mezelf doe. O, nee, ik krijg een boek van Michiel van Geest. Dat wat ik vroeg mag helemaal niet.

 

foto-cornellie-pc-kamer-jpgcorneille-21-11-2016

Dus kwaadwillenden aangeven en dan, dan verklaart zij ”vriendendienst gedaan in vrije tijd”.

Geef een reactie

