Repelsteeltje, Verdomde Lowietje, © Manja Croiset

Sommige mensen weten nu dat ik Repelsteeltje heet, maar niemand maar dan ook niemand weet werkelijk, wie Repelsteeltje werkelijk is.

 

Of ik overdrijf of het is begrijpelijk te zwaar. Voor de Manjaconnaisseurs ook slechts bij benadering.

 

Ergo conclusio adequate hulp bestaat niet en al helemaal niet door vakmensen. Ze zijn er wel, maar gedragen zich als mensen.

Echte echte mensen met geen enkele andere insteek dan zich op mij instellen en regels zijn er niet en overgeleverd aan bureaucratie die al helemaal niet in de verste verte inzicht kan hebben. Maar die pretentie wel hebben en dat is een waanzinnig onrecht.

 Ik kreeg een cadeau van iemand: ” het is niet te bevatten” moet ook niemand willen kunnen, acceptatie respect, ook geen medelijden…

 Er zijn…en niet aflatend is het hoogst haalbare in een steeds meer penibele wordende situatie.

Het was al weer teveel voor vandaag.

 Er zijn nogal wat lafaards velen denken, dat ik er ook een ben en overdrijf, helaas is dat niet aan de orde. Maar ook allen anderen hebben zichzelf niet geconcipieerd en ieder strijdt zijn eigen onbegrijpelijke strijd. Iemand noemde me ooit een fenomeen en helaas ik ben het.
Toch luid ik de noodklok, laat ik alarmbellen rinkelen, de sirenes afgaan, maar geen pilletjes therapieën. GEEN BELASTING !Vergeet niet dat ik wat bereikt had, maar dat mijn lichaam op is en de rest ook vernield wordt door artsen en regelgeving.

Manja al 70 jaar uit verdomde Lowietje

 

 

Geef een reactie

