Nog meer emoties en kortsluiting in mijn hoofd en met mijn huisarts. © Manja Croiset

Nog meer emoties. Gisteren waren al mijn foto cd’s gevallen en te geblokkeerd om ze te sorteren, nu net en voor de derde op de avond een soort van absence, sinds een paar weken steeds vaker. Kijkend op ipad of toen ik de nieuwe telefoon programmeerde, merken dat het niet gaat, ”letterlijk gehypnotiseerd ” weg te zakken en trillend en schokkend terug te komen. Iets over gezegd tegen mijn huisarts vrijdag. Er waren ook andere onderwerpen WMO etc. Tje, ga ik toch niet weer? Ze had zelf al eerder gezegd: ” Manja, we spreken niet op dezelfde golflengte, je bent me de baas andere huisarts?” We hebben best lang gesproken, maar geen contact gehad en toen moest ze ophangen” Wat moet ik ??? Ik bereik haar niet, ik was te beroerd om te zeggen of omdat te denken: “andere frequentie, kunnen we even afstemmen” (ze zal zelf vinden dat ze veel tijd besteed heeft aan me. Ze staat na een woord van mij op uitzenden en niet meer ontvangen..)
Dit was dus een ‘andra moi ennepe mousa,’ terug naar nog meer emoties.
Al die cd’s door elkaar. Kom iets tegen geen cd van mij, een handschrift (dom ze is attent in die dingen, tweede vrouw van wat ik nog altijd mijn grote broer noem, ik was 11 toen die relatie van mijn zus met hem startte) foto’s uit 2009 drum uitvoering apple, toen ik plat lag een half jaar verlies rechteroor en een stuk in 2010 3e verjaardag van ander kleinkind van van mijn oudste zus, maar die trappen heb ik nooit meer opgekund.
’s Avonds Hal en pakte alles in een handomdraai.
Meer dood dan levend sluit ik af.
Geef een reactie

