Mijn zuster, stuurde me dit. En toen wist ik het zeker, ik wist het toch al toen het dinsdag gebeurde © Manja Croiset

Mijn zuster, stuurde me dit. En toen wist ik het zeker. Vroeger of later horen jullie het toch.

Mijn huisarts komt straks, maar het zal niet baten. Ik wist al dat het fout was dinsdagavond.

Vannacht mijn oog begon te slinken en het tranen was gestopt en het voelde raar.

Het is mijn oog en ik zag wel nog dat de display rood was van mijn radio.

Oog en atmosfeer veranderde het voelde als bij pestpokken herrie, stroomstoring en alles doodstil, dat voel je dan.

Nee, ik ben niet compleet blind noch 100% doof. Ach Aleide Anna van Swinderen, nee laat ik dat niet doen,

zinloos, bovendien, img-20161130-wa0002

Geef een reactie

