Naar Jan Terlouw geluisterd, 85 vind ik te jong voor un eminence grise en ja het gaat allemaal om vertrouwen. © Manja Croiset

Naar Jan Terlouw geluisterd,
85 vind ik te jong voor un eminence grise en ja het gaat allemaal om vertrouwen, dat we kwijt zijn.
Je zou denken dat zijn we dan allemaal eens.
Maar ik hoor de vreemdste dingen.
Bij kapitalisme. LINKS, wat links nog inhoudt geen idee. Als iets nu niet links was, was het dat…
 
Het is eigenlijk zo gewoon, maar we weten allemaal bliksems goed, dat het heden ten dage verre van gewoon is…
 
De link zal ik nog toevoegen
Natuurlijk was het niet à l’improviste.
Maar dat geeft niet, als het dat was geweest, was hij er niet zo mee bezig.
Een Reactie op “Naar Jan Terlouw geluisterd, 85 vind ik te jong voor un eminence grise en ja het gaat allemaal om vertrouwen. © Manja Croiset

  1. Wij (mijn vrouw en ik) leven sober, maar toch heb ik uitgerekend dat onze ecologische voetafdruk 3 is. M.a.w. Voor 7 miljard mensen zoals wij zouden we drie aardes nodig hebben. Wij leven nog steeds op de armoe van de mensen in Afrika, Zuid-Amerika en Azië.
    Nog even, want over 100 jaar bestaat Nederland niet meer. Intussen leven we door onder het motto: Apres nous la deluge. We deugen niet.

    Like

Geef een reactie

