DEPRESSIEGALA 16 JANUARI 2017 THEATER AMSTERDAM © Manja Croiset

Neem me nou niet kwalijk, maar ik vind dit buitengewoon weerzinwekkend.
Los van mentaal, ben ook fysiek zwaar bezocht,
komen kan zonder meer niet. Maar daar gaat het nu niet over.
Maar wie doet er zoiets? Toch zie ik vele mij bekenden dit steunen.
Wat mankeert jullie?
Ik mag hopen dat jullie dit laten staan.
Plegen jullie aan het eind van gala, massaal suïcide?
Knettergek, aangezien ik er vanuit ga, dat dit verwijderd gaat worden zet ik dit op mijn tijdlijn.
EEN BUITENGEWOON ONSMAKELIJK AANGELEGENHEID.
WEL EENS EEN NORMAAK MENS ONTMOET EN BEVIEL HET?
JA EN HOE! Lang een flyer geweest en hing in Psychiatrische inrichtingen brrrrr
ZAL IK DE GGD MAAR EVEN VOOR JULLIE INSEINEN?
! © MANJA CROISET
en natuurlij is mijn bericht al verwijderd!
Geef een reactie

