In plaats van een Stolperstein…. In Memoriam Mijn Moeders familie © Manja Croiset

In plaats van een Stolperstein…. In Memoriam Mijn Moeders familie 

Lijnbaansgracht 250 het huis van mijn jeugd
Op dit adres ze woonde tijdens de SHOAHin-memoriam-mijn-vermoorde-familie-docx-page-001

 

Waarom wel zoals ik laats zei waar Adriaan Morriën woonde een plaquette en niet hiervan?

Bij het huis van haar ouders in de Roompotstraat vanwaar ze zijn afgevoerd?

 

Laten we het nog maar houden op symboliek.  © Manja Croiset

3 Reacties op “In plaats van een Stolperstein…. In Memoriam Mijn Moeders familie © Manja Croiset

    • Mijn neef was hier,die uit de fim en zei: “telkens weer ben ik onder de indruk van wat jij allemaal kan en weet.” Aan het begin vanmiddag, dit duurt niet lang meer en ik was ook klaar mee, zijn afwezigheid veranderde dat enigszins…

      Like

      • Terwijl ik steeds meer de harde werkelijkheid probeer te ontvluchten en te negeren blijf jij hem keihard onder ogen zien. Je bent geestelijk uitzonderlijk sterk.

        Like

Geef een reactie

