Nevenfuctie was geweldig, goed gezelschap, het halve werk. © Manja Croiset

Nevenfuctie was geweldig, goed gezelschap, het halve werk.
Minder doodop bij weggaan dan toen hij kwam.
Nevenfunctie speelt een hoofdrol en…
Alle dvd’s van DE SCHOONHEID EN DE TROOST gekregen en
EEN SCHITTEREND ONGELUK.
Ik zei tegen mijn apple:” los van dat het verre van leuk is, misschien ben ik zelf toch wel EEN SCHITTEREND ONGELUK.
hij kent me nu toch zo lang en opnieuw onder de indruk van mijn kennis en kunnen ondanks mijn constitutie.
Bij binnenkomst dacht hij, duurt niet lang meer en ook al blijft het duidelijk gestaag achteruit, minder ik kom uit een verdomd stel sterke ouders voort.
En Joop Lieverse bedankt voor de tip, Apple Tree heeft de VPRO gids.
DANK U WEL SINTERKLAAS. Ooit werd ik “DE zwarte piet’ genoemd ondanks dat ik nog steeds niet zie, waarom mensen met een prachtige huidskleur, zich vergelijk met zwarte piet.
Had het soms wel een negatieve lading, maar toen het tegen me gezegd werd had, voelde ik ook niet het verband met 5 december….
© Manja Croiset
Een Reactie op “Nevenfuctie was geweldig, goed gezelschap, het halve werk. © Manja Croiset

  1. Zwarte Piet-discussie. Kwestie van gevoelsmatige en gevoelige perceptie. Logisch gezien: als je geen belang hebt bij het voortbestaan van ZP, zoals alle witte mensen, waarom er dan aan vasthouden als andere mensen er wel belang aan hechten dat hij afgeschaft wordt? Ik heb in dit geval bewondering voor RTL omdat dat belang heeft bij een groot publiek en dus ZP-verdedigers tegen de haren instrijkt
    Door een vegenpiet in te voeren.

    Like

Geef een reactie

