Ondanks dat ik nooit toneel heb gespeeld is mijn 70 jarig bestaan een groot theater. © Manja Croiset

Ondanks dat ik nooit toneel heb gespeeld, is mijn 70 jarig bestaan een groot theater.

Ja, het leven is een schouwtoneel, elk speelt zijn rol en krijgt zijn deel.

Bespaar me aub het grapje ‘pijpkaneel’

Manja Croiset

Geweldig, iemand stuurde me ”licht en kracht”. Dat is een psychiatrische inrichting in Assen. Tegenwoordig een TBS kliniek.

Manja Croiset

Als de tijd langzaam verstrijkt en contemporain je met een sneltrein vaart, achteruit gaat.

Wat zijn woorden dan nog en begrippen voor iedereen anders, zelfs voor jezelf kan het een andere dimensie krijgen.

Manja Croiset

Voor het eerst in mijn leven, kan ik ook niet meer de zon in het water zien schijnen.

Nee, zeker gun ik niet anderen ook ellende, maar uitjes en vacanties. 

IK KAN ER NIET MEER TEGEN TROUWERIJEN ETC. 

 

4 Reacties op “Ondanks dat ik nooit toneel heb gespeeld is mijn 70 jarig bestaan een groot theater. © Manja Croiset

  1. In het theater van het leven kan je rol een onverwachte wending nemen. Van veelbelovend voedingsmiddelentechnoloog ben ik tenslotte tot pannenkoek gepromoveerd.
    Mij krijg je er niet boos mee, ik vind het in deze context een lief scheldwoord.

    Like

Geef een reactie

