ECHO’S VAN EEN OORLOG ASSER/CROISET JOOSJE ASSER © Manja Croiset

Toi toi toi Joosje, maar er zal nog heel wat water door de RIJN moeten stromen.
Ik zag de trailer, ik raakte geëmotioneerd, nicht. Toch familie…

 

Enig idee hoeveel mensen tegen me zeggen: “ik wist niet dat Hella een zuster had, o ook nog een broer!”

Onze levens zijn anders, maar het ondergesneeuwd zijn hebben we gemeen en de roemruchte grootvader.

 

En als het nu niet in een keer lukt, moge het dan een sneeuwbaleffect worden.

 

In een keer misschien wat veel gevraagd, vechten tegen een tot nog toe overmacht.

 

Ik hoop, dat mensen langzaam maar zeker wakker worden.

NPO 22.55 uur….

 

http://www.npo.nl/2doc/14-12-2016/VPWON_1267033

De eerste weglopers hier zijn er al. Facebook.
Het gaat niet meer over een oorlog, maar mijns inziens over corruptie en manipulatie.
Mogelijk door roem en geld. 

Gek genoeg zenuwachtiger dan bij de film  Manja een leven achter onzichtbare tralies door Willy Lindwer

Echo’s van een oorlog, zeker.Voor mij.

”De macht van roem.”

En dat laat ik niet het achterste van mijn tong zien, misschien na de uitzending.

De deviante grondlegger van een wel heel ….dynasty.51xxxx382-001hijman-croisetodos-vaderde-vrijdenkers-vogelvrij-verklaard-hijman-croiset

De eerste weglopers hier zijn er al. Maar ik mag toch hopen, dat het bij mij niet om gewin gaat,
maar om principe, rechtvaardigheid en als dat iets kost. Het zij zo.
Ik zal mijn nicht nu niet taggen.
Het gaat niet meer over een oorlog, maar mijns inziens over corruptie en manupilatie.
Zij wel een man en kinderen, maar volledig van de kaart geveegd.
Niet schmieren overstemmen/wegspelen, je zou bijna zeggen in de moderne tijd op delete gedrukt.
En dan ergens op de harde schijf is het er nog!
© Manja Croiset
© Manja Croiset

 

Geef een reactie

