TRUMP e.v.a. Gelukkig ben ik buitengewoon ongelovig © Manja Croiset

Laat ik nou denken, dat het niet alleen voor Trump geldt en gold. Moet je die kop in gelaatsuitdrukking zien, je kan er zo Hitler voor in de plaats zetten. Andere kleur haar. Is dit een edelgermaan.???
Gelukkig ben ik buitengewoon ongelovig, die lieve heer zou wat op zijn geweten hebben….
O here me tiet, wat roep ik nu weer over me af….

Zit een foutje in, binnen ben ik OOK ONGELOVIG
gelukkig-ben-ik-ongelovig

Laat ik nou denken, dat het niet alleen voor Trump geldt en gold. Moet je die kop in gelaatsuitdrukking zien, je kan er zo Hitler voor in de plaats zetten. Andere kleur haar. Is dit een edelgermaan.???
Gelukkig ben ik buitengewoon ongelovig, die lieve heer zou wat op zijn geweten hebben….
O here me tiet, wat roep ik nu weer over me af….

Er was ooit een reclame slogan ”want winkelen bij Wehkamp dat doe je lekker thuis”.

Mensen vier kerst, doe thuis wat je wilt, dring het niet aan een ander op.

Dan krijg ik: ”zo speel je de islam in de kaart…”

Ikke niet. 

”Doe het allemaal lekker thuis, kerklokken vind ik niet gezellig, maar het geluid van minaretten hoef ik ook niet.

Houd/ maak je eigen feest, maar laat een ander met rust.”

Stel ik draai te luid muziek, de buren hebben er last van dan is het een vorm van huisvredebreuk.

Voer dit door, laat elkaar in zijn/haar waarde.

Maar de scheldpartijen vliegen je oren, alleen al als je zegt:”not my cup a tea”. J
a, thee dat wil ik nu wel. Hoe krijg het gezet zonder ongelukken…??? Trouwens een ijsje wil mijn brandende keel ook wel, maar de tocht naar de vriezer niet binnen mijn mogelijkheden…

Manja Croiset

https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

Geef een reactie

