2017 is begonnen. © Manja Croiset.

 2017  IS BEGONNEN. ik begon met vreselijk te huilen.

Terwijl buiten in deze toch al Woelige Wereld het vuurwerk als oorlog los barst,
geef ik juist daarom dit mee.
Bij een paar mensen hier. Zal ik ik zo lang mogelijk mee blijven kijken.
Was een liedje tot de bom valt.
Het doet pijn en verstilt… als 4 mei op de eerste van de maand vat, laten ze zo’n jaar de sirenes uit piëteit op een ander moment afgaan.
Ik denk niet dat die mentaliteit nog lang zal duren. Hij is al grotendeels verdwenen.
Ik zeg bewust geen gelukkig nieuwjaar. Ik kan dat niet… hoe moet dat in deze waanzin?
Daarom: “Ga er voor/maak er wat van en de hoop van die veilgheid en liefde voor mijn dierbaren in het bijzonder.”
Maar die top 5 heeft hem privé ontvangen…

Een foto van een paar jaar geleden, nu echt meer op de foto,  zo sereen ben ik in de realiteit niet.

nieuwjaar-ingridvleugje-rood-page-001

https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

 

Een Reactie op “2017 is begonnen. © Manja Croiset.

Geef een reactie

