Mijn verdriet geldt overlevenden © Manja Croiset

Super vandaag de aanslag van 58 mille terug betalen, de afspraak samen met mijn huisarts. Voor een advocaat moet het een fluitje zijn. Een zooitje. Niet te geloven, van de week, we hebben uw adres niet om de stukken heen te sturen…
pas-op-jpg
Een woord geantwoord. Pardon??? En natuurlijk kwam het VANDAAG.
Hersenen maken over uren fysiek tot niets in staat.
Eerst bezwaar tegen bezwaar en dan pas beroep, ondertussen blijkt voor 2017 de arts van de WMO in overleg met huisarts juiste PGB indicatie, maar de uitvoerende instantie niet accoord, blijken ze de stukken niet correct te hebben. Hoe dat kan? Rotzooi.
Wie is de dupe de ‘patient’ maar ik ben totaal niet geduldig.
Al die gevechten met de bureaucratie, artsen, familie…niet doelend op my apple tree en ook wel…
Het maakt me onzekerder en harder tegelijk.
Allebei en wie zijn de dupe, die paar echt dierbaren…
Steeds meer op mijn hoede, geschokt hoe verbijsterend slecht er gewerkt wordt.
Al het verzette werk met inspanning die te groot is en dan heb ze de juiste gegevens niet… hoe kan dat. Een andere instantie mailt we hebben uw adres niet, ik heb alleen geantwoord.
Pardon??? Tja, natuurlijk zat het dus vandaag bij de post… en overbelastte the apple of my eye. Terwijl ik dacht ik kruip diep onder de dekens en ze bekijken het maar, maar ja denken denken en weten hoe het moet…
En ik heb weer teveel gegeven… zouden er morgen reacties zijn vanuit Kamp Amersfoort, maar dat was mijn credo toch niet…
Diep verdrietig…
Het is al gebeurd…maar stel ik was wel in goed gezelschap geweest bij die jobstijding, blijven het toch 58.000 euro, die ik onterecht moet terug betalen…
Reageer maar niet. De ventilator staat alleen maar aan.
Wat is het nog vroeg. Mijn verdriet is nu om jou en het bloemetje voor jou en niet de doden…
Mijn verdriet geldt overlevenden en dat is nu precies mijn doodsangst NIETS MEER ZIJN.
Ook ik ben een mens die het teveel kan worden, het maakt onzeker en harder tegelijk.
En sleep dus toch juist jou mee mijn ondergang in.
apple of my eyeverdrietnaakt loppt de zee in12047748_748486661943602_1907021190_n
Wie was die vrouw in de Spiegel…..???
Geef een reactie

