LEVENSKUNST IK BEZIT HEM NIET, JUIST DAAROM MIJN STRIJD TEGEN AL HET ONRECHT © Manja Croiset

LEVENSKUNST IK BEZIT HEM NIET, JUIST DAAROM OOK AL BEN IK AAN BED GEBONDEN, WIL IK STRIJDEN TEGEN AL HET ONRECHT IN DE WERELD, VOLLEDIG BEWUST DAT HET EEN ILLUSOIRE STRIJD IS. EEN HOMMAGE AAN ALLE MENSEN IN DE VERGELTELHEID.
Een paar weken geleden voor hij mijn kamer verliet, zei ik:
“Ik weet dat ik er alles aangedaan heb”
Hij draaide zich om en zei:
“Absoluut!”
En ik weet dat dit niet helaas niet alleen voor mij geldt en daarom ben ik die VREDESBEWEGING gestart en de titel klopt.
Ik doel op  VITA HORRIBILIS,
maar ook the backside van
My autobiography spreekt voor zich.
Voor buiten Nederland
in Nederland en vanzelfsprekend elke boekhandel.

STRIJD TEGEN ALLE VORMEN VAN ONRECHT IN DE WERELD

we-nemen-het-weer-niet
image3 image4
Met dank aan alle onbekende fotografen en camera mensen en documentaire makers.
Dat brengt me bij
de vrouw in de film een van mijn buddy’s in die periode zei:
“MANJA DIE MAN HEEFT EEN EMMY.”
“Nou en een mens als ieder ander.”
de opmerking dat ik mijn handen vol heb aan mezelf en waar ik mee bezig ben. wordt me niet in dank afgenomen en dat doet mij toevoegen, diegenen doen het puur uit eigen gewin,
Ben ik vormaakt, natuurlijk niet.
Wel gepokt en gemazeld.
Ook al was ik met name vroeger heel goed in simultaan van alles te doen tegenwoordig hee dat MULTITASKEN.
Ook al heb ik vele POLIPOUS, IK BEN GEEN DUIZENDPOOT, hoort natuurlijk bij de stellingen in VITA HORRIBILIS.
“Ondanks mijn polipous πολίπους, ben ik geen duizendpoot.” Blz 4
Zelfs geen been op op te staan.
Facebook
Geef een reactie

