BUREAUCRATIE UNDERSTATEMENT GEKKEN, HOREN in een INRICHTING © Manja Croiset

Een ander woord bestaat  er niet,

                               BUREAUCRATIE

 maar dit loopt toch echt de

spuigaten uit. GESTOORD!

”Kunt u het nu nog volgen, kunt u er nu nog bij?” Farce Majeur
Dit een ”tour de force”, mijn trouwe lezers weten al voor de nieuwe ”leuke” binnenkomer.
Aan bed gebonden en ergens anders komen dan hier, pas na mijn dood.
Maar ik moet en zal een ‘persoons’bewijs, geen probleem mevrouw, u laat een fotograaf aan huis komen. Maar ik kan niet zitten ”geen probleem mevrouw”
Pasfoto’s moeten aan bepaalde normen voldoen, ook de dikte van het papier… je zou zo denken, de Gemeente weet wie, het zijn hun voorwaarden, maar nee. Nu wel, want ik ben een activiste. Na lang rondbellen eerst ik later mijn verzorgende. Yes, ik luister mee en hoor de prijs en ik denk dat kan niet ‘slechts 15 euro’ voor aan huis! Kwam er even tussendoor en wat bleek, de thuiszorg organisatie waar ik lid van ben… vandaar korting. De foto’s zijn genomen terwijl ik lig, maar ja, die man zegt;” u moet wel een medische verklaring hebben, anders wordt het toch afgekeurd”. Okay, niet okay, ik bel de praktijk het was weer een kruisverhoor…waarom waarom waarom??? Antwoord van dat kind, sorry dat ik me zo uitdruk:”dat kan niet de arts mag geen verklaring afleggen”’ En hallo Gemeente ik heb voorzieningen van jullie anders had ik gedacht:”stik de moord”, maar zonder geldig ID krijg ik mijn voorziening niet…
Deze man was wel al in de Gemeente Soest op het Gemeentehuis ”geregistreerd” dankzij uw hulpbehoevende watje nu ook in Amersfoort. Maar nog geen verklaring en nog niemand, die ik kan machtigen met een trouwens ongeldige handtekening. Gemeente. ”O maar u familie….” ”nee”… ”geeft niet, mevrouw er zijn vrijwilligers”. He ja,…. en dan moet er gepind worden, mijn pasje meegeven aan een onbekende.

”Kunt u het nu nog volgen, dan. kunt u meer dan wij” Farce Majeur.

Uw schrijvende querulant en activiste en zoveel meer.

Manjae, geen dissociatieve stoornis nu in het geding, maar de rol verdeling.
Pluralis aan majestis doe ik niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

2 Reacties op “BUREAUCRATIE UNDERSTATEMENT GEKKEN, HOREN in een INRICHTING © Manja Croiset

Geef een reactie

