Chaos.

Welja, joh werd vervolgd. Mijn huisarts zou bellen, nummer onbekend, ik zei iets ‘geks’ terwijl ik opnam.

Nee, hoor het ZORGkantoor: ”we hebben en klein foutje gemaakt, ons onderzoek is nog niet geheel afgerond, we hebben de rekening te vroeg gestuurd.” Er volgde een heel verhaal, wie de opvolger werd en wat er nog allemaal moest gebeuren.” Ik ben zo onbeleefd geweest op te hangen.

Mijn huisarts is de volgende week de hele week afwezig, nascholing. Ik zei; ”lieve schat, als je eens al die idioten les ging geven?” ”O, nee zei ze, ik zou zo kwaad worden” ”Nou ik ook en hoe, of heel drifting of uiterst vilein. ( zo was onze kennismaking bij het ziekbed van mijn vader, maar ze herinnert het zich niet meer.)

Zij en Hal hadden al enige crisisinterventie, nou ja, onzin woord, gewoon tegen ze aan gebruld.

Morgen nu hopelijk beetje rust vinden in zijn gezelschap. Anders was hij absoluut in de stukken gedoken voor het Beroep.

‘Dit foutje’ heb ik meteen ook maar meegenomen als punt voor het beroep.

Maar ik durf niet goed, weer maanden spanning, nu hoe erg ook voorbij,

Mag ik nu rusten?

Manja Croiset

Geef een reactie

