Zojuist ontving ik een uitnodiging voor OMA’S Seniorenclub. EEN VORM VAN Discriminatie. © Manja Croiset

Zojuist ontving ik een uitnodiging voor OMA’S Seniorenclub.

Dit was mijn antwoord.

Senoirenclub /okay., maar oma? Nee, als het door “oma” zelf met die naam wordt opgericht. Goed! Maar niet praten over ouderen als oma en opa. Mijn vader ooit in een tram: “ik ben jouw opa niet”  Ook winkelbediendes. Senioren. Ja, de normen en waarden zijn gewijzigd…, maar daarin zit voor mij. Als je daar werk van wilt maken. Prima

TEGEN IEMAND EN NIET OVER IEMAND PRATEN.

Manja Croiset

 

Martine Leveugle

Je hebt volledig gelijk, Manja! Verzorgenden die in RVT’s de residenten op schandalige wijze betuttelen….. waar is het respect gebleven, dat we dienen te hebben voor mensen die ouder zijn dan wijzelf?? Normen en waarden, ze zijn ver zoek!

Hannah Smeets

Mijn opa zei ooit in het ziekenhuis tegen de verpleegsters ook, IK BEN JE OPA NIET !!

Manja Croiset

Terecht

Johanna ten Dam

Heel goed, Manja!

Manja Croiset

Ach, ik heb me nu extra de titel activist aangematigd en dat is heel breed. Gepokt en gemazeld overgeleverd aan de beDweters, ook daar ACTIE. Is het voor mij te laat, dan misschien voor anderen en nu kapot. Niet iedereen ook hier neemt me die verworven attitude af.

 

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset

 

Geef een reactie

