Geprobeerd te sublimeren en iets bijzonders in mijn bezit te krijgen mislukt © Manja Croiset

Geachte mevrouw Walstra,

 

Dank voor uw snelle reactie.

Helaas een teleurstellend bericht.

In 1960 was het ook nog niet de officiële Academie, maar aangezien het indertijd op de televisie was, achtte ik de kans groot,   dat de opnamen  in uw bezit zou zijn, maar dat is dus niet het geval.

Met dank voor de genomen moeite.

 

Vriendelijke groet

Manja Croiset

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset
Geachte  mevrouw Croiset  Hartelijk dank voor uw aanvraag. Ik heb in onze catalogus gezocht naar Jaarbeurshallen Unicef Utrecht juni 1960 op diverse manieren, maar nee helaas niet gevonden. Nel Roos zit wel in het systeem maar van een latere datum en dus niet het fragment waar uw belangstelling naar uit gaat. Het spijt me. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Iris Walstra Klantcontactcentrum Beeld en Geluid

T +31(0)35 – 677 55 55

  Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid   Media Parkboulevard 1, 1217 WE  Hilversum | Postbus 1060, 1200 BB  Hilversum | beeldengeluid.nl

——————— 23-02-2017 08:55 TOPdesk Server,: Sender: croiset.manj@hetnet.nl Date sent: Feb 22, 2017 11:48 PM To: klantcontactcentrum@beeldengeluid.nl Subject: aan bed gebonden Geachte Medewerker Mevrouw/Mijnheer, Naar u toekomen is voor mij niet mogelijk. Een vraag een grote wens. Bent u nog in het bezit van de televisie opnamen juni 1960 Unicef  met name het onderdeel waar ik aan meedeed. Nl. het dansen in de jaarbeurshallen in Utrecht. Nel Roos mijn Ballet Docente en Carel Briers de organisator. Wel in mijn geheugen, maar ik heb me nooit gerealiseerd, dat die opname in uw archief zou kunnen zitten. Er is zelfs een apart stukje met een kleinere groep, waaronder mijn persoontje op het polygoon journaal geweest. Kort geleden zag ik dat het in de annalen van de Theater Encyclopedie was opgetekend. In 2007 maakte ik er al gewag van in mijn autobiografie, nu werkende aan de TRILOGIE van mijn drie belangrijkste boeken stuitte ik erop, door een speurtocht (eerder tevergeefs) naar een foto van Nel Roos. Haar Necrologie stond ook in de theaterjaarboeken van mijn overleden ouders, vaak een cadeautje voor mijn vader. Beiden overleden en niet in mijn bezit. Maar de quintessens bestaat er een mogelijkheid om in het bezit te komen van een DVD? Ik ben geen heer van stand, maar zeg bijna “geld speelt geen rol” Dat doet het natuurlijk wel, thuis ziek zijn is duur. Met Vriendelijke Groet Manja Croiset Geboren 5 juli 1946 te Amsterdam thans wonende  … Hoogland tel 033-4… die kan ik echter nauwelijks verstaan.

Geef een reactie

