VERKIEZINGEN …Ik ben niet ontrouw aan mijn partij, mijn oude partij is ontrouw aan mij. ©Manja Croiset

Ik ben niet ontrouw aan mijn partij, mijn oude partij is ontrouw aan mij.
Geen Partij Program- Partij Progrom.
Hierom alleen al geen P.vd.A wel Ramallah, geen Tel Aviv.
Kanker of geen kanker foute burgemeester.
Ik refereer ook nogmaal Zoabi (gewoon lid van de Knesset)
ook onder zijn hypocriete regime.
Ik wel best rekening hoduing met de man vanwege zijn ziek zijn, dan wel terugtreden
Zolang hij in functie is, blijft hij aansprakelijk.
Dat is mijn uitspraak en daarmee zal u het moet doen.
© Manja Croiset
Overigens mateloos irritant, nooit PartijProgramma
Een Reactie op “VERKIEZINGEN …Ik ben niet ontrouw aan mijn partij, mijn oude partij is ontrouw aan mij. ©Manja Croiset

  1. Beste Manja. Mooi gevonden dat schaamrood. Maar bij Bos, Samsom en Ascher is er toch niet veel van te zien. Spekman wordt opgeofferd maar hoeveel schuld heeft hij eigenlijk? De drie genoemde mannen lieten zich toch niet door Spekman dicteren? Pieter

    Like

Geef een reactie

