Op Facebook, waar ik aan de maximale 5000 contacten zit. Niet op mijn auteurs e.o antidiscriminatie © Manja Croiset

ONDANKS ISOLEMENT BIJ DE WERELD BETROKKEN. © Manja Croiset

(Ik kan dit bericht moeilijk met 5.000 mensen delen.
4000 is denk wel genoeg…)
Een oude tekst en tegen advies, zal dat blijven.
EEN BEVLOGEN MENS ANDERS LEEFDE IK IN DE ANOMITEIT of was gestorven in een afschuwelijk tehuis en en tehuis, is nooit

            THUIS, dat heb ik zelf gecreëerd.

Opnieuw blijkt dat het gros van de mensen niets van me te weten. Oriënteer je. Hoe ik er tegen aanloop, als mensen me uitnodigen en ik de puf heb, uit te leggen waarom niet. Dus nogmaals mijn auteurs en Wiki links, plus door minder kunnen schrijven, alleen kleine stukjes op mijn Ipad, boeken lenen zich daar niet toe en ik geen aanleg heb puur als plant letterlijk te vegeteren… de strijd tegen het onrecht en als het even kan, geen fijne dag, mooi weer vandaag. Etc. op mijn tijdlijn niet fijn. Werkt averechts.
Verder ga ik gewoon door.
Er is ontzettend veel on line over me te vinden online en dit heb ik altijd gemeend en een column of iets delen kan en daarom is die antidiscriminatie/ tegen al het onrecht er recenttelijk bij gekomen.
Ik ben een mens, geen doorsnee, roem is onbelangrijk erkenning wel.
Deels gekregen zowel op de lijst van grote proza schrijvers en die van dichters. Hoe dat gegaan is, weet ik niet.
Maar het is wel zo….en nagenoeg niemand blijkt Repelsteeltje te kennen.
Familie van? Als ik ergens familie van ben, is dat van deze man, die ook gebukt ging onder de eindeloze vraag naar zijn broers, nu ik ook met jongere generaties.
Toen hij overleed werd ik gebeld door het Parool, een stortvloed van vragen. Kunt u me zo terug bellen vroeg ik en eerst online kijken.
Dat deed hij en was verbaasd.
Kan het bij mij voor mijn dood?
Ik ben ik Manja Croiset
Een deel van mijn cv.
Geef een reactie

