KINDERDODENHERDENKING IN MADURODAM © Manja Croiset

HET SLOT ALS VOORWOORD ( boek Manja)
Toevoeging. N.a.v een eerdere klacht vandaag, wil ik graag meegeven, dat het leven zwaar genoeg is. Ik vind het niet nodig om jonge kinderen hiermee te belasten. Echter, als u het toch doet dan op gepaste wijze. Hoe u het ook formuleert, een plaats zoals Madurodam wordt m.i automatisch gelinkt naar een uitje/feestdag.
Met vriendelijke groet
Mevrouw M Croiset
Dit staat er niet bij, andersom evenmin. Het gaat door, misschien kinderen die verdrietig worden.Later bedoeld als uitje: ” we gaan naar Madurodam. Wat voelt een sensitief kind dan?”
Kortom , verkeerde plek. Gaan ze bij de mini Dam in Amsterdam een dodenherdenking spelen?
Het klinkt allemaal als niet goed snik/doordacht.Buiten Dachau is een enorme speelplaats.

http://www.madurodam.nl

 Madurodam
· Gisteren om 9:44 ·
Gaaf ! Op 4 mei is de Nationale Kinderherdenking in Madurodam, een bijzondere dag die je niet wilt missen! Kom je ook?
Madurodam
· Gisteren om 9:44 ·
Mooi nieuws! Op 4 mei is de Nationale Kinderherdenking in Madurodam, een bijzondere dag die je niet wilt missen! Kom je ook?
Manja Croiset Dodenherdenking gaaf? Madurodam ik zou zeggen 5 mei.
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 3 uur
Madurodam Hoi Manja. Het is natuurlijk niet gaaf. Mooi is een beter beeld. Ik heb het aangepast 🙂 Groet, Annieck
Manja Croiset: Geachte mevrouw /beste Annieck. Zo verwacht ik benaderd te worden.” Geachte mevrouw Croiset.” Het gaat hierover educatie. Ik neem dit heel hoog op. Ik loop rood aan. Zowel over de Shoah als omgangsvormen. Op deze wijze kunt u het beter achterwege laten. Ik kan hier geen voorlichting ontdekken. Inmiddels trillend als een espenblad… https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Manja_Croiset
Later ben ik naar de site gegaan en heb een klacht ingediend. Compleet in shock.
Ach ik wou mijn steentje bijdragen…
Ik heb maar niet gezegd, dat kinderen die mij kennen me bij mijn voornaam mogen aanspreken… beleefdheid zit niet per definitie in vousvoyeren. Maar de hele toonzetting. Dat kinderen zich misdragen, ligt niet aan kinderen, maar aan de voorbeeldfunctie…. Echt weer een prikkelloze dag…
IK REALISEER DE DOELGROEP KINDEREN NOG NIET OP EEN LEEFTIJD DAT ZE EEN FACEBOOK ACCOUNT MOGEN HEBBEN.
DIT IS DUS GERICHT AAN DE OUDERS, BIJ DEZE SPREEK IK DE HOOP UIT DAT DAARONDER (GROOT)OUDERS ZIJN, DIE HIER EVENEENS OVER VALLEN EN EEN OPMERKING MAKEN.
En toen kwam dit het bericht en mijn reactie u raken. Mijn excuus hiervoor. Met de Nationale Kinderherdenking willen wij kinderen op een laagdrempelige en educatieve manier laten stilstaan bij het feit dat wij kunnen leven in vrijheid dankzij de offers van anderen. Wij realiseren ons ten zeerste dat dit om gruwelijke gebeurtenissen in het bestaan van de mensheid gaat. Als u mij graag persoonlijk wilt spreken, mag u mailen naar averkerk@madurodam.nl. Met hartelijke groet, Annieck
Ik reageerde dat ik al geschreven had en daarna kwam van andere de ene nog idiotere aanbieding na de andere. Ik dacht eerste badinerend. Boten aan geboden om in Scheveningen aan te komen. De mensen weten niet waar ze mee bezig zijn .
ONNOZEL.
Geef een reactie

