VERBIJSTERD OVER DE SAMENVATTING uitgeverij Xander © Manja Croiset

L.s

Aan de hoofdredactie van uitgeverij Xander

Zie balk en wat voor een, het zal toch bij u vandaan komen…

Op websites dezelfde niet te geloven  samenvatting. Ik wil nog wel upset verder gaan, een vorm van analfabetisme en zeker in de context van een uitgeverij.
Ik ga dat ook als recensie plaatsen twijfelachtig of het daadwerkelijk geplaatst wordt…
Maar ruchtbaarheid ga ik hier zeker aangeven.

Hoe halen ze het in hun hersens om hier over “euthanasie” te spreken en hieronder stonden allemaal enthousiaste reacties.

Het gaat hierover moord. Loop gerust weg mensen, die daar anders overdenken, horen  ook niet op mijn pagina.Nu komt er ongepast taalgebruik, maar dat was er al.Mensen, die het verschil niet weten tussen  genocide en euthanasie zijn m.i. debiel en wat gebeurde daarmee in Nazi Duitsland?
Zwakbegaafden
UNTERMENSCHEN!
Wat deden ze daar ook al weer mee???Dit soort boeken, opdat men niet vergeten.
Er wordt geen snars van begrepen, uitgeverij Xander moet zich kapot schamen over deze advertentie.Als mijn lijf het trekt krijgen ze een mail.Hoe is dit in godsnaam mogelijk.Is dan werkelijk alles een farce?Eu betekent goed, thanatos dood, nou dood is het wel.Wat is euthanasie? Dood op verzoek bij ondragelijk en uitzichtloos lijden, uitgevoerd door een arts, die heet geen Mengele! Hoe vaak heb ik al gedacht na alles wat ik aan den lijve heb ondervonden en in miljoenenvoud contemporain de wereld inkijkend en als historie gebeurd is, verbazen zal ik me nooit meer?Zinloos, ook dit.Manja Croiset auteur.

Hoe halen ze het in hun hersens om hier over “euthanasie” te spreken en hieronder stonden allemaal enthousiaste reacties.
Het gaat hierover moord.
Loop gerust weg mensen, die daar anders overdenken, horen hier ook niet.
Nu komt er ongepast taalgebruik, maar dat was er al.
Mensen, die het verschil niet weten tussen genocide en euthanasie zijn m.i. debiel en wat gebeurde daarmee in Nazi Duitsland?
Zwakbegaafden UNTERMENSCHEN!
Wat deden ze daarmee???
Dit soort boeken, opdat men niet vergeten. Er wordt geen snars van begrepen, uitgeverij Xander moet zich kapot schamen over deze advertentie.
Als mijn lijf het trekt krijgen ze een mail.
Hoe is dit in godsnaam mogelijk.
Is dan werkelijk alles een farce?
Een vorm van analfabetisch in context van een uitgever.
Eu betekent goed thanatos dood, nou dood is het wel.
Wat is euthanasie?
Dood op verzoek bij ondragelijk en uitzichtloos lijden en die arts is geen!
Mengele! Hoe vaak heb ik al gedacht na alles wat ik aan den lijve heb ondervonden en in miljoenenvoud contemporain en als historie in de wereld, verbazen zal ik me nooit meer.
Zowaar zonder spaties heeft de Ako hem geplaatst en de mail is verstuurd, geluidloos gillend van pijn en ellende.
Heel gênant ik had de mail aan uitgeverij Xanten gestuurd, upset en een slechte visus.
Maar alleraardigste reactie , wel rechtzetten (VANZELFSPREKEND) maar ook een hart onder de riem en wat goed dat u dat doet en wij zouden nooit onze naam hier aan lenen, ik ben het geheel met u eens.
Suzanne Paskamp.
Een Reactie op “VERBIJSTERD OVER DE SAMENVATTING uitgeverij Xander © Manja Croiset

Geef een reactie

